Preču piegāde
1. Pārdevējs piegādā Preces Pircēja norādītā adresē
ar Pārdevēja norīkota kurjera starpniecību;
2. Preces tiek piegādātas
tikai Pārdevēja noteiktajā teritorijā. Pārdevējs pieņem pasūtījumu tikai tad,
ja Pircēja norādītā piegādes adrese atrodas noteiktajā teritorijā;
3. Pārdevējs
rūpēsies, lai Pircēja pasūtījums tiktu izpildīts pilnībā, taču Pārdevējs to
nevar garantēt. Ja veikalā nav pasūtīto preču vai to nav pietiekamā daudzumā,
Pārdevējam ir tiesības preces nepiegādāt vai piegādāt mazāku preču daudzumu;
4. Pircēja
pasūtītās preces tiek piegādātas Pircēja pasūtījumā norādītajā adresē.
Pasūtījumā norādītajai personai ir jāpieņem preces pašai. Ja pasūtītās preces
saņems nevis pasūtījumā norādītā persona, bet cita persona pasūtījumā
norādītajā adresē, uzskatāms, ka pasūtījumu saņēmusi Pasūtījumā norādītā
persona. Pārdevējs nekādā ziņā nav atbildīgs par zaudējumiem, kas rodas
Pircējam vai trešajām personām tādēļ, ka Pircējs ir norādījis nepareizu
piegādes adresi vai nepilnīgus saņēmēja datus, vai ja preci piegādes adresē
saņems cita persona;
5. Ja preču
piegāde nav iespējama Pircēja vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ
(Pircējs ir norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē Pircējs vai
pasūtījumā norādītā persona nav sastopami, norādītajai adresei nevar piekļūt,
u. c. objektīvi iemesli), preces netiek sūtītas atkārtoti, bet nauda par precēm
tiek atmaksāta atpakaļ, izņemot samaksu par piegādi un par bojātajām precēm, ja
preces atgriešanas rezultātā sabojājušās. Ja pasūtījuma veikšanas laikā
Pircējam tika piešķirta atlaide par piegādi, bet preču piegāde nav iespējama no
Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs patur tiesības ieturēt no Pircējam
atpakaļ atmaksājamās summas pilnu samaksu par piegādi;
6. Pārdevējs
piegādā Pircējam preces Internetveikalā norādītajā termiņā vai pasūtījumā
izvēlētajā laika posmā, ja tiek piedāvāti dažādi piegādes termiņi. Pircējs
piekrīt, ka gadījumos, ja preču piegāde var kavēties neparedzamu un no
Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs var sazināties ar Pircēju un
saskaņot citu piegādes laiku;
7. Ja
Pircējs piegādes brīdī konstatē, ka sūtījuma iepakojums ir bojāts (ieplēsta
iepakojuma uzlīme vai cits ārējs bojājums), vai ja sūtījums piegādāts ar
nokavējumu, viņam tas ir jāieraksta piegādes dokumentā - pavadzīmē, Pārdevēja
eksemplārā. Pretējā gadījumā ir uzskatāms, ka sūtījums ir piegādāts laicīgi un
bez bojājumiem.
8. Nekavējoties pēc Preču saņemšanas Pircējs pārbauda
piegādāto Preču atbilstību pasūtītajām Precēm un pasūtītajam daudzumam, kā arī
saņemto preču kvalitāti, tai skaitā preču derīguma termiņus un marķējumus
valsts valodā. Ja Pircējs konstatē, ka sūtījumā nav atbilstošs preču daudzums,
piegādātas pasūtījumam neatbilstošas preces, vai precēm ir neatbilstoša
kvalitāte, tai skaitā preču derīguma termiņi un marķējumi valsts valodā,
pircējam nekavējoties par to jāveic atzīmes piegādes dokumentā -
pavadzīmē un ir tiesības nepieņemt konkrēto preci. Ja pircējs parakstījis
piegādes dokumentu-pavadzīmi un tajā nav veiktas nekādas atzīmes, tiek
uzskatīts, ka piegādātas pasūtījumam atbilstošas preces, pasūtījumam atbilstošā
daudzumā un kvalitātē.
Kā
arī ne vēlāk kā Preču saņemšanas dienā par konstatētajām nepilnībām ir
jāinformē Pārdevējs, un jāapraksta konstatētā neatbilstība, piesakot atbilstošu
paziņojumu caur savu personīgo, kontu, kas Pircējam atvērts Internetveikalā vai
nosūtot e-pasta vēstuli uz Pārdevēja e-pasta adresi angel_debesis@inbox.lv. Pārdevējs pārbauda paziņojumā norādītos apstākļus 3
(trīs) darba dienu laikā no e-pasta saņemšanas brīža un sazinās ar Pircēju, lai
rastu situācijas risinājumu.
9. Pircējam ir pienākums nodrošināt, lai pasūtījumā
norādītā persona preču piegādes brīdī atrastos pasūtījumā norādītajā adresē,
uzrādītu kurjeram personu apliecinošu dokumentu, bez kavēšanās pieņemtu preces,
parakstītu pavadzīmi, veiktu piezīmes pavadzīmē (pārdevēja eksemplārā), ja
preces piegādātas ar nokavējumu vai ja bojāta iepakojuma uzlīme, un atgrieztu
pavadzīmes eksemplāru kurjeram.
10. Ja Pircējs nav nodrošinājis 9. punkta izpildi,
Pārdevējs neatbild ne par kādiem Pircēja zaudējumiem, savukārt Pircējs sedz
Pārdevējam ar preču piegādi, atgriešanu vai bojāšanos radušās izmaksas un
zaudējumus. Pārdevējs ir tiesīgs izdevumu un zaudējumu atlīdzību ieturēt no
Pircēja iemaksātās summas, ja Pircējs nav pieņēmis preci vai no Pārdevēja
neatkarīgu apstākļu dēļ Pircējam tā nav izsniegta un tā tikusi atgriezta
Pārdevējam.
Apbedīšanas aģentūras “Angel debesīs” speciālisti operatīvi un profesionāli reaģēs uz notikušo,
neatkarīgi, kur noticis negadījums – mājās, slimnīcā vai nelaimes gadījums ārpus mājas.